torsdag den 28. juni 2012

▽Brunch på frederiksbergs+fridag+Billede haul△

Hej bloggen.
Bloggen har stået lidt stille i denne uge, men det skal der også være plads til.
Som sagt siger titlen alt jeg har været på frederiksberg, og der spiste jeg brunch med mine venner. Og det er fordi vi har haft fri i dag. Jeg tog hjem ved 3 tiden, tænkte lidt at jeg skulle ud og løbe, og da jeg kom hjem hoppede jeg i mine nye sneaks som jeg bruger til løbe sko, og løbede en tur. Hvad synes i om skoene?
Jeg synes de er vildt fede, og de kostede kun 500 kroner, de var på 50% sale.
i nike butikken på strøget. UNDSKYLD at den dumme shopping haul ikke er kommet ud, men den gider altså ikke, så jeg har taget nogle billeder af hvad jeg har købt i denne måned i stedet.
Jeg smutter på ferie på søndag, ned til vores sommerhus i nice!!!! UUHHhhhhhhhh...... 
Så ved ikke hvor mange updates der kommer, men der kommer nogle! Og Clara får nok også lavet nogen.
Håber på jeg kan få lavet et indlæg med sommer outfits
i morgen er det manges sidste skole dag, men på min skole N. Zahles skal vi  ind i Tivolis koncert sal og se dimission for 3.g erne tror jeg nok? ellers er det 9 klasserne? kan ikke helt huske..... sorry:-)
kys
-Mathilde




Det jeg har købt i denne måned og lidt i Maj.
-Adidas net 30,-
-Nike sneakers 500,-
-Nike Air max sneakers 400,-
-Bikini med strber New yorker 12 € 90 DK (købt i Lübeck/Tyskland)
-Grøn bikini H&M 5€ 37,5 DK også købt i Lübeck
-Mulberry taske, har fået den af min mor, den var nemlig på udsalg for cirka 2 uger siden, også købte hun den også var det et fejl køb, også fik jeg den. heldige mig:-)
-Marc Jacobs parfume Rain har også fået den af mine mor, fra hendes arbejde, den er helt udsolgt næsten overalt, den har virkelig solgt godt, tror cirka den ligger i de 400-450,-
-mini marc jacobs parfumer, har fået dem af min far nede fra Nice 4 styks
-bælte taske just female 400,- men fik 10% fordi jeg har studiekort så 360,- i alt
-shorts Zara 260,-
-t-shirt uden print, men med sølv blade på skuldren fra Zara 180,-
-cheap monday top 160,-
-T-shirt med print Stüssy 150,- købte den på naked lagersalg også købte jeg også en Obey grå t-shirt, men den er ikke med på billedet
-Blå halskæde fra H&M 100,-
-sølv halskæde fraH&M 80,-
-De 2 ringe i de neon farvede farver pink og grøn kostede 2€ 15,- pr. styk
-3 kjoler der ikke er på billedet, men de kostede 179,95,- og er fra H&M.
-Også er der nogle flere parfumer nede i bunden, det er bare en masse jeg har fået fra min mors arbejde, der er 2 Prada parfumer og en yves saint laurent parfume og 2 Chanel parfumer, og en masse lipgloss i flotte sommerfarver! det var så det jeg har fået her i måneden og lidt af maj med.

I morgen skal jeg også ud at shoppe lidt sommer tøj med min farmor!:-)











6 kommentarer:

  1. Giiii mig! Super fede ting;)
    //Magda
    http://kraymella.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. tak er virkelig også glade for dem:-)

      Slet
  2. Hej! Virkelig fede ting! Og suuuper fed blog!
    Skal vi følges? :-)

    Knus og kram herfra
    www.ceciliabonding.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak og det kan vi da godt:-)

      Slet