lørdag den 23. juni 2012

#new in from Lübeck and rayban

Som i ved har vores årgang været en tur u Lübeck! Der købte jeg et par ting til sommeren!
T-shirt med print fra Zara kostede 20€
Grøn bikini top fra H&M kostede kun 5 €!
Crewneck fra en vildt fed genbrugsbutik kostede 14 €!
Også fik jeg et par Rayban her imorges! wuhuhu :-D

Det er også sankt hans idag! Jeg tror jeg skal være sammen med Mathilde og nogle af vores andre veninder. Vi har et crew som vi kalder for Aalemands crew! Hvad skal i lave iaften? :-)
Knus Clara hav en god weekend søde læsere! 




6 kommentarer:

  1. Er det Sankt Hans?O_o nå ja i så fald tror at jeg tag på stranden.Der er sikkert nogle der holder et kæmpe bål.Plussuper fede ting du har købt!
    Knus Magda
    http://kraymella.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er sankt hans. lyder hyggeligt, og tak:-) og tak:-)

      Slet
  2. Sikke nogle fine ting! Er helt vild med din bikini top..

    hugs
    www.fashbyotherstrash.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. taaaak! og bikinien kostede kun 5€ så det var vildt billigt :-)

      Slet
    2. og man kan faktisk få den på h&m's hjemmeside til kun 30 kr. nu! så skynd dig hvis du vil have fat i en Rikke :-)
      http://www.hm.com/dk/product/95742?article=95742-B#shopOrigin=SA

      Slet